torsdag 22 januari 2009

Trött och slö

Sitter och för kanske 510:e gången tittandes på elektronik prylar som jag så hemskt vill ha (men som jag redan har en tidigare modell utav) vet inte varför jag gör det, jag vet att det kommer dröj långt kvar innan jag kan göra ett större inköp. Just nu med körandet och pluggandet för B behörigheten och sedermera C och CE behörigheterna tar nästintill upp alla min icke jobbande tid (så är det tänkt i alla fall =). Så jag får antagligen vänta ett tag innan något ny rolig mannick/apparat kommer innanför dörren, dessutom så gör väntan att man uppskattar sakerna desto mer när man väl får/köper/gör det man har längtat efter.

Nä nu börjar det kännas segt, har jobbat, städdat toaletten, lagat middag och pluggat teori, det vill säga när jag inte har snorrat och snutit mig om vart annat. Känner mig så där härligt slö så det ska bli skönt och krypa ner i sängen och gosa lite med Isabelle =). Dock känns det väl en aning motsträvigt att gå upp vid 07:00 imorgon för att jobba, men jag ska inte klaga är hemma emellan 14 och 14:30 och är ledig nu i helgen =).

Tydligen så horväckte jag Martin idag! High Five på den! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar