måndag 19 januari 2009

Var skulle man vara utan en tiger?

Jaha, då har det gått någon dag sedan sist jag bloggade, och jag vill inte trötta er eventuella läsare jag har, genom att fota mina kalsonger för att sedan 5 minuter senare posta ett inlägg om jag ska ha på mig det idag.

Idag tänker jag berätta om vikten av att ha tiger runt omkring en.
När jag var liten , tillräckligt i alla fall för att inte bli kallad barnslig för att man satt bänkad när Disney Dags gick på tv. Då var Tiger i Nalle Puh, en utav mina favorit karaktärer (ända tills jag upptäckte Luftens Hjältar, men det är en annan historia) som gav mig lusten att vara ett litet spralligt och busigt barn, jag blev äldre och gled ifrån tecknat mer och mer, men nu i vuxen ålder har jag åter funnit min alldeles tiger, nämligen Tobbe Tiger!



Detta är då en utav mina jobbarkompisar, som jag verkligen behöver för att klara av dagarna ibland (Vad skulle jag göra utan er?).

Enough, talking! Ska kika på "Trollkarlens Hemligheter" nu med Isabelle, som för överigt nu är 22 år gammal (ja, klockan är över midnatt och det är nu officiellt nu den 20:e januari).
Just ja! Tobbe har en tokskön sida som jag tycker att ni absolut ska besöka.

Utav någon konstig anledning, så vill inte html koden för att presentera en klickbar länk till Tobbes sida men det vill sig inte, men men, jag antar att jag får skriva in den rakt av och så får ni kopiera in den i adressfältet.

http://tobias.svalas.net/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar